piątek, 23 sierpnia 2013

roladki z piersi kurczaka

do tego przepisu zainspirowała mnie moja przyjaciółka Inga :)
ona robi je trochę inaczej jednak w mojej wersji jest tak:

- 1 podwójna pierś z kurczaka
- około łyżka musztardy z gorczycą
- plasterek jakiejś wędliny (u mnie dziś wędzonego boczku)
- plasterek cukinii
- oliwa
- sok z 1/2 cytryny
- przyprawa do kurczaka
- wykałaczki

kurczaka tnę wzdłuż piersi aby z jednego zrobiły się 2 płaty. w ten sposób mam 4 :)
z oliwy, soku z cytryny i przyprawy do kurczaka robię marynatę i zanurzam w niej pierś z kurczaka. zostawiłam tam mięso na noc w lodówce ale równie dobrze można to zrobic rano i później spokojnie wrócic do robienia roladek :)
płaty układam na desce, smaruję je musztardą i układam na nich paski wędliny i cukinii, które wcześniej pokroiłam w słupki.


filety zawijam w roladki i spinam wykałaczkami. następnie układam je w garnku do gotowania na parze, który wcześniej lekko smaruję oliwą aby mięsko nam nie przywierają. gotuję 20-25min i gotowe. smacznego :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz