piątek, 14 lutego 2014

pałki z kurczaka na ostro

przed przeprowadzką opróżnialiśmy lodówkę i taki przypadkowy obiadek wyszedł :)

potrzebne składniki:
- 4 pałki z kurczaka
- papryka ostra (przyprawa) lub tabasco
- mąka
- białko z jajka
- zmielone płatki owsiane
- oliwa

pałki najpierw ugotowałam. gotowały się jakieś 30min. 



 ugotowane i ostudzone pałki obficie posypałam ostrą papryczką. jeżeli macie tabasco może to byc tabasco :)
następnie oprószyłam je mąką, obtoczyłam w białku i w zmielonych płatkach owsianych (bez różnicy jakich. zawsze do panierki używam tych, które mam w domu :) ).
tak przygotowane pałki smażymy na oliwie. mi bardzo smakują z brązowym ryżem, a ponieważ on się gotuje 30 min, nastawiam w tym czasie piekarnik na 180 stopni i na blaszce wyłożonej papierem do pieczenia zapiekam pałki do momentu aż ryż będzie gotowy.
smacznego :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz