środa, 14 sierpnia 2013

grillowana cukinia w słoiku

powtórzę się no ale trudno :) ten przepis również pochodzi z "rewolucji na talerzu", uwielbiam ten program :)
na swoje potrzeby musiałam go troszkę przerobic. 
Panie w programie po prostu smażą cukinie na patelni do grillowania, układają w słoiczku dodając papryczki chilli, czosnek i rozmaryn i zalewają oliwą z oliwek. 
taką cukinię można przechowywac w lodówce przez miesiąc.















swoją robiłam praktycznie tak sama jednak z racji tego, że nie posiadam patelni do grillowania ułożyłam cukinię na żeberkach z piekarnika, które wcześniej posmarowałam oliwą aby cukinia mi nie przywarła.
piekarnik rozgrzałam do 180 stopni.
włożyłam cukinię do rozgrzanego piekarnika na 15 min. 
gry wyjęłam poczekałam około 2 min żeby lekko ostygła po czym poukładałam ładnie w słoiczku razem z papryczką chilli (oczywiście miałam mrożoną) i różnego rodzaju ziołami (w tym temacie uważam, że to kwestia gustu) i zalałam oliwą z oliwek. gdy słoiczek wystygł włożyłam do lodówki.
smacznego :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz